úterý 28. dubna 2015

Remix Outfit č.20: Nic zvláštního

 Kdyby se mě někdo zeptal na oblíbenou barvu, odpověděla bych, že je to zelená. Ovšem kdybych měla jmenovat oblíbenou barvu oblečení, musela bych říct modrou. Mám tuny oblečení snad ve všech odstínech modré, od námořnické přes královskou až po zelenomodrou, světlé či tmavé, je to jedno. Modrou, zejména v těch tmavších odstínech používám dost často jako základ pro svoje outfity. Což pravděpodobně víte, pokud aspoň čas od času koukáte na moje příspěvky.
Měla jsem nějaké komplikace se školou a jak se ukázalo, budu si muset svůj pobyt na bakalářském studiu ještě o trochu prodloužit (protože neumím počítat a jsem králem prokrastinace, chm...). Technicky vzato budu příští rok studentem, ovšem budu si na tu dobu asi muset najít nějakou práci (aspoň částečný úvazek), abych se doma nekopala do zadku - což o to, já bych si nějakou zábavu našla, ale odvykla bych si něco dělat, a to by nebylo dobré. Navíc, nějaké peníze navíc se budou hodit. Každopádně se tím věci trochu komplikují, ale co, nějak se s tím poperu...:)

Položka ze seznamu: Košile





Outfit:
zelená košile, Amisu, 
modré sako, z druhé ruky, 
hnědé kalhoty, z druhé ruky, 
hnědé oxfordky, Lasocki, 
kabelka, off-brand, 
náramek, hodinky, náušnice, off-brand, 
prstýnky, Gate

Žádné komentáře:

Okomentovat