pátek 17. dubna 2015

Remix Outfit č.14: Jen trochu blázen

Včera jsem měla zrovna volno (zkoušky skoro za mnou, teď už jen konečně dopsat tu zatracenou bakalářku) a strávila jsem ho hraním Sims, čtením, uklízením a vařením. Navečer jsem potřebovala zaskočit do obchodu a Aleš šel se mnou, protože by stejně odcházel za hodinu do práce a tak jsme si udělali procházku zadem k Lidlu, že se pak odpojí. Já popadla šátek, protože to vypadalo, že venku fouká. Jenže ani ne. Respektive foukalo, ale na šátek bylo teplo. A já jsem musela dokázat, že při výzvě nepodvádím! Nicméně, dnešní fotky jsou jenom trošku zvláštní, fakt. Dali jsme si na cestu pivo - a řeknu vám, Bernardí Ale je záludnější, než se zdálo! Množstvím alkoholu je to dost podobné, jako kdybyste pod patnáct minut vypili dvě plzeňské... Takže dost v pohodě.
Zpátky už jsem šla sama a šátek jsem nakonec přece jen využila, neboť se trochu ochladilo...
Položka z remix seznamu: Ptačí šátek






Outfit:
halenka, Kik, 
džíny, z druhé ruky, 
tenisky, F&F, 
kabelka, eBay, 
šátek s ptáčky, off-brand, 
sluneční brýle, Gate

Žádné komentáře:

Okomentovat