středa 15. dubna 2015

Remix Outfit č.12: Dress code

Moje škola nevyžaduje žádný speciální dress code. Vlastně ani na zkoušky a většina mých spolužáků, kteří by se o školu asi už nemohli zajímat méně, si klidně vezme džíny ke zkoušce. V lepším případě jsou to džíny a něco-co-není-tričko. Ale já mám pocit, že taková zkouška vyžaduje aspon trochu...řekněme úcty. K maturitě jsem se taky oblékla formálně. Prostě si myslím, že se to patří.

Za ty červené botičky jsem zaplatila asi 50 kč a jsou tak super! Akorát mají na mě strašně vysoký podpatek, neumím v tom moc chodit. Pořídila jsem si do nich gelové vložky a stejně nechápu, že existují ženy, které v takových botách chodí denně. Já bych se asi střelila, vždyt se v tom nedá chodit rychle...! Ale když jsou tak hezké... Vidíte, nikdy jsem nečekala, že budu tahle holka, co nosí krásné ale nepohodlné boty. Achjo. Máte v botníku taky takové? Co je prostě nemůžete nenosit ale není to zrovna procházka růžovým sadem...?
Položka z remix seznamu: šátek s ptáčky











Outfit:
modré sako, z druhé ruky, 
halenka, Marks & Spencer, 
modrá sukně,  z druhé ruky, 
červené botky, Vinted, 
šátek s ptáčky, off-brand, 
kabelka, Dara Bags

Žádné komentáře:

Okomentovat