sobota 11. dubna 2015

Remix Outfit č.8: Jarní kabátek

Jak už jsem zmínila v příspěvku ohlašujícím Remix výzvu, ten kabátek mi prakticky spadl do náručí a po nějakém tom spravování rukávů a vylepšování siluety se z něj stal perfektní kabát na jaro. Navíc, přesto, že jsem za něj zaplatila jen 10 korun, vypadá poměrně draze.
Bylo by to jen obyčejný den v práci, nebýt toho oběda. Poslední dobou jsme na sebe s Alešem měli málo času a jemu volný den vždy vycházel tehdy, kdy já musela být v práci. A tak jsme to v pátek vyřešili tak, že mě vyzvedl a dali jsme si oběd (čímž jsme dosáhli toho, že jsme měli všechna tři jídla spolu). Zašli jsme do jedné...no ne úplně restaurace, spíš jídelny, nicméně zdravé, čerstvé suroviny, hodně zeleniny, ryby a tak. Aleš si dával pálivou čínskou omáčku s tofu a rýží (budu si brát muže, který neodmítne tofu ni steak, není to skvělé?), já jsem zvolila taštičky z listového těsta s hermelínem a pórkem a jako příloha byl salát Coleslaw. Výborné! A to nejím pórek. Ale hlavně bylo fajn vyrazit spolu ven, i když jsme měli jen hodinku.

Položka z Remix seznamu: modrohnědý kabátek







Outfit:
modrohnědý kabát, z druhé ruky, 
červené šaty, Atmosphere, 
modré punčochy, off-brand, 
béžové balerínky, off-brand, 
béžová kabelka, z druhé ruky, 
sluneční brýle, New Yorker, 
ptačí náušnice, off-brand

1 komentář:

  1. Já bych taky potřebovala nějaký nový pěkný jarní kabát. Koupila jsem si akorát novou zimní bundu a vybrala jsem konečně i dvě zimní bundy pro manžela. Každý rok jsem říkala, že mu nějakou musím objednat a nikdy jsem se k tomu nedostala, tak už mám konečně splněno :-) .

    OdpovědětVymazat