pondělí 20. dubna 2015

Remix Outfit č.16 a 17: Všichni jsme ovoce

"V noci jsem přemýšlel o tom že dcera si vezme Iana Millera původ jeho příjmení je řecký a pochází ze slova "milo", což znamená jablko. Jak mnozí z vás vědí, naše příjmení Portokalos pochází řeckého "portokali" což znamená pomeranč. Takže dnes večer tu máme jablka a pomeranče. No, lišíme se od sebe, ale koneckonců jsme všichni ovoce."

Nejsem úplně typický milovník romantických komedií. Ale Moje tlustá řecká svatba je jedna z mých tří oblíbených a popravdě, s blížící se vlastní svatbou mám ten film snad ještě radši... Mám pocit, že je tak akorát romantický a zároveň je vtipný, svěží a lidský.

Outfit č.1 - Brala jsem si ho na setkání s knězem, co nás má oddat (máme oddávajícího, místo, fotografa a možná i hudební doprovod, to už je prakticky celá svatba, ne?). Fotili jsme večer, takže bylo málo světla a blesk mi nesluší, takže jsou fotky trochu rozmazané a je jich málo. položka ze seznamu: Náhrdelník


Outfit:
červené sako, z druhé ruky, 
černé triko, Amisu, 
kalhoty, z druhé ruky, 
polobotky, Bata, 
kabelka, Top Secret, 
náhrdelník, off-brand

Outfit č.2 - Vlastně jsem šla jen na nákup a vyprovodit přítele do práce, ale stejně se to počítá, ne? Trávím teď dost času prací doma. Už mě to psaní fakticky nebaví...Položka ze seznamu: klobouk





Outfit: 
kožená bunda, Blend
delší svetr, z druhé ruky, 
džíny, z druhé ruky, 
oxfordky, Lasocki, 
kabelka, Love Music, 
brýle, New Yorker, 
klobouk, off-brand

2 komentáře: