středa 1. dubna 2015

Outfit: Prostě bílá

Tak jsem vytáhla svou novou bílou košili. Musím přiznat, že se mi líbí a všechno, ale trochu jsem se unáhlila s tím "nemačkáním". Mačká se úplně stejně jako každá jiná. Ve škole jsem byla dotázána, kam se chystám, že jdu tak formálně oblečená. Hm. Pravda je, že si poslední dobou občas obleču lehce formálnější kombinaci. Jenže lidem ve škole občas připadá jako formální všechno, k čemu nejsou džíny (podle toho to taky vypadalo u státnic - hanba!, někteří si vzali i ty džíny, protože ta státnice přeci byla "jen" písemná). Otestovala jsem taky ten svetřík s tříčtvrtečními rukávy. Moc se mi k té košili líbí, ale nějak se v něm necítím.
Nekonečná šále je pro změnu vypůjčená od přítele. Jo a taky jsem si znovu vyzkoušela, jestli udělám francouzskou manikůru. Je bez nějakých zvláštních pomůcek a navíc, to na obrázku je moje lepší ruka, levačku si moc nalakovat neumím...





Outfit:
šedý svetřík, z druhé ruky,
košile, z druhé ruky,
modré kalhoty, z druhé ruky,
botky, z druhé ruky,
šála, New Yorker, 
kabelka, Dara Bags, 
naušnice, SIX, 
hodinky, Geneva, 

Žádné komentáře:

Okomentovat