neděle 12. dubna 2015

Remix outfit 9: Košile nebo vesta?

 Tenhle blog jsem začala psát v angličtině (a pořád píšu) proto, že jsem v ní začala hodně číst a vyžívala jsem se ve slovních hříčkách, které v češtině vyzní naprázdno (jako shirt-vest - shirt-West). Krásně je to vidět třeba v Simpsnech (kde zase vyzní jiné hříčky, pochvala schopným překladatelům), můj oblíbený příklad je díl s Markem Hamillem: V češtině říká: "Použij vi...vidličku, Homere.", v aj je to pak "Use the for...the fork, Homer.", což je krásná hříčka se slovy force a fork, narážející na nejznámější větu ze Star Wars. To jen tak na okraj.
Co se outfitu týče, košili s ptáčky jsem nikdy nezkusila nosit jako vestu (jako košili ji můžete vidět zde a zde), přitom to je tak dobrý nápad! Taky jsem přišla na to, že ačkoliv jsem trochu rozšířila svou zásobu bílých triček a košil, nemám žádné s dlouhým rukávem. Takže jsem si tohle vypůjčila od přítele, ehm, snoubence. A trochu lituji, že když jsem mu ho kupovala, nevzala jsem jedno i sobě, protože má hezký střih, pěkně mi swedí a je z pěkného materiálu a hned tak se nevytahá. Ale Aleš v něm vypadá báječně, takže si ho fakt nemůžu nechat. A ještě jedna veselá historka, pamatujete si časopis W.I.T.C.H. pro mladé čarodějky? Ten ptačí náhrdelník byl jednou v příloze. Od té doby ho nosím, jelikož jsem nenarazila na lepší. Zatím.

Položka z Remix seznamu: tmavomodré chinos





Outfit:
bílé tričko, Smog, 
ptačí košile (vesta), z druhé ruky, 
tmavomodré chinos, z druhé ruky, 
nude lodičky, off-brand, 
nude kabelka, off-brand, 
náhrdelník, off-brand, 
náramky a hodinky, off-brand

Žádné komentáře:

Okomentovat