čtvrtek 9. dubna 2015

Remix Outfit č. 6 & 7: Indiáni jedou!

 Jak jsem slíbila, v tomto článku jsou dva outfity, i když šestka není zrovna zábavná. Zato je tohle dneska už třetí článek, takže co. Já se pak zase na chvíli trochu odmlčím...
Nicméně, poukázala bych na to sako, které mám taky už spoustu let. Ale nejspíš nějak nikdy správně neodhadnu kdy si ho mám vzít. Vypadá jako jarní kousek, ale bývá mi v něm horko...
Položka z Remix seznamu: bílé tričko

Outfit: 
sako, Colours of the World, 
bílé tričko, z druhé ruky, 
šedé kalhoty,  z druhé ruky, 
černé boty, Baťa, 
černá kabelka, off-brand, 
náhrdelník, off-brand

Ted k tomu hezkému outfitu. Tohle je moje nejlepší pončo! Je se mnou už 10 let a pořád je na jaro perfektní (když si zvyknete na trochu omezenou pohyblivost). Vážně jse chtěla ten outfit původně postavit na botách, protože ty mám na top 10 seznamu, ale nějak jsem si nemohla pomoct. Co se tašky týče, nějakou dobu jsem jí měla vystavenou na Vinted, ale nakonec jsem rozhodla, že ji nedám. Je to hezká kůže a je v bezva stavu, takže... 
Účes Julije Tymošenkové už jsem dělala několikrát (přesto že to je pokaždé takové neupravené) a docela si ho užívám. Jednak tu s tím na hlavě moc lidí nepotkáte, takže je šance že budete jediná na ulici (což je super ne?), navíc to vypadá moc hezky - dneska mi pokladní v Kauflandu skládala kompliment - a navíc se tím schová fakt, že jste si pátý den neumyly vlasy. A nakonec, brýle. Moje Lennonky. Po tom, co jsem neštastnou náhodou rozbila tátovy staré, začal hon. A divili byste se, jak je těžké najít nějaké, které by mi slušely, člověk si řekne, že jde jen o kulaté brýle, no tak nejde, no. Když jsem pak náhodou ve slevách v Gatu objevila tyhle, napadlo mě, že jim je skoupím všechny, co kdybych je zas rozbila nebo ztratila, že. Nakonec jsem to neudělala, tak doufám, že tyhle vydrží dlouho.
Položka z Remix seznamu: hnědé elfí botky














Outfit:
pončo, Blend,
triko, z druhé ruky, 
džíny, z druhé ruky, 
boty, Caprice, 
kabelka, off-brand, 
sluneční brýle, Gate, 
náramky, off-brand, 
prsten, New Yorker, 
náušnice, Pepco

Žádné komentáře:

Okomentovat