sobota 18. dubna 2015

Remix Outfit č.15: Modní mýtus

Jsou věci, které vám tak nějak uvíznou v hlavě a těžko se jich zbavujete, jako: horizontální proužek rozšiřuje, vertikální opticky zužuje (vůbec není pravda, svislý pruh vypadá skoro na všech dost divně). Nebo: kotníčkové boty opticky zkracují nohy, takže je nenoste pokud máte silnější nohy (to trochu pravda je, ale dá se to vyrovnat). Nebo: černá a hnědá se dohromady nenosí. No tak ten poslední modní mýtus jsem se rozhodla trochu pobořit dnes. A vlastně ten s kotníkovými botami taky. A na fotce je ještě jedno poprvé: moje první legíny! Ano, úspěšně jsem se jim vyhýbala (protože jsem potkala jen málo holek, které měly nějak schopně vybranou velikost, barvu a zejména průhlednost). Když jsem ale narazila na tyhle pevné se vzorem, tak jsem konečně povolila...

Položka z remix seznamu: botky




Outfit:
kabát, z druhé ruky,
košile, z druhé ruky, 
legíny, Atmosphere, 
botky, Caprice, 
kabelka, off-brand, 
náhrdelník, Sinsay, 
Náušnice, Sinsay

Žádné komentáře:

Okomentovat