čtvrtek 9. dubna 2015

Shopping update: Březen 2015

Ano, uvědomuji si, že už je březen, ale nějak jsem se k tomuhle nedostala dřív. Slibuji, že se pokusím stihnout dubnový update ještě v dubnu, fakt.
Nicméně vnímejte tohle jako krátkou pauzu od příspěvků z remix výzvy - né že bych podváděla, jen bylo včera fakt divný počasí a můj outfit není nijak zvlášt cool nebo originální. Ukážu vám ho večer spolu s dnešním, který doufám oceníte víc.
Tak co jsem si koupila, hm...:
šedé sako, bílé tričko, tmavomodrá sukně, vše z druhé ruky; šedomodré tričko, Esmara
Nejdřív trochu skoro monochromu. Tričko od Esmary (z Lidlu) jsem prostě potřebovala, bylo měkké a levné a mělo správný výstřih. Bílých triček není nikdy dost (tedy, ted už potřebuji jen jedno s dlouhým rukávem a budu v pohodě) a tohle má vpředu moc pěknou výšivku. Pouzdrovou sukni jsem potřebovala, protože černošedá pruhovaná je sice super ale nejde nosit ke všemu. A měla jsem štěstí a ulovila tuhle v sekáči. A co se toho saka týče, stálo mě 10 korun, bylo ukryté mezi dětským oblečením (někdo si v sekáči schovává věci v jiných regálech, aby pro ně pak mohl přijít v době výprodeje, smůla, tuhle hru umím hrát taky) a je fakt bezva...

modrý a karamelový cardigan, žluté tričko, žluté kalhoty, vše z druhé ruky; leopardí náhrdelník, Kik; prstýnek, Gate
No a šedočerná kombinace potřebovala trochu slunce (když už ho tu v tuhle chvíli moc není), takže jsem se rozhodla pořídit něco ve žluté barvě (kterou jsem sice moc nenosila, ale změna je život). Tričko vypadá dost dobře a to i přesto, že nemá pořádné rukávy, což mi dělá obří paže, ale což, to se schová pod svetříkem. Oba z tohohle měsíce k němu půjdou báječně. Ten zrzavě hnědý jserm sháněla už déle, ten modrý zase nahradil můj minulý modrý a bylo. Žluté kalhoty byly původně sukní. Po dlouhém přešívání a párání jsem se naštvala, protože ten materiál je prostě pitomý a pořád se mačká, takže jsem na to šla postaru a ušila to v ruce. Dopadlo to už lépe a tak mám na léto plážové gatě. Náhrdelník mě stál asi 3 kačky, takže prakticky zadarmo a prstýnek  byl prostě úžasný a taky skoro zadarmo. Ještě na obrázcích chybí dvě věci, které byste momentálně hledali v pračce - a to jsou dvě pruhovaná trička ze začátku měsíce. Nicméně jedno si můžete prohlédnout zde.
Může se zdát, že jsem se zase rozšoupla, ale na mou obranu, všechny věci na obrázcích stály méně než kabelka Anny Smith z minulého měsíce (tzn. méně než 400,-).

Žádné komentáře:

Okomentovat