úterý 21. dubna 2015

Outfit č.18: Dvakrát

Tak jsem si to dneska frčela ke zkoušce z angličtiny, která byla sice pouhou formalitou vzhledem k mému skóre z písemné části, ale což, pořád je to ústní zkouška a člověk by se k tomu měl trochu obléct. Minulý týden jsem v sekáči narazila na báječné body (báječné proto, že se nikde nemačkají švy a dělá to skvělý... výstřih. K tomu pouzdrovka a lodičky a je to. Ale ze začátku jsem se cítila trochu nesvá, a to ze dvou důvodů. Za prvé, nejsem pořád moc zvyklá míchat potisky. Borůvky s drobnými kvítky se nemlátí, ale stejně s tím ještě neumím moc pracovat. A druhá věc, málokdy se stává, že bych měla jak nahoře tak dole něco víceméně upnutého a fungovalo to, obvykle se mi někde něco vrásní ve středních partiích...
Poslední problém se ukázal až po cestě, kdy jsem usoudila, že na zkoušku půjdu radši ve svetru, abych zkoušejícího nerozptylovala...
Položka ze seznamu: Borůvková taška




Outfit: 
květinové body, z druhé ruky, 
sukně, z druhé ruky, 
cardigan, z druhé ruky, 
lodičky, Tamaris, 
sluneční brýle, Gate, 
kabelka, Dara Bags

Žádné komentáře:

Okomentovat