pondělí 13. dubna 2015

Remix Outfit č. 10 & 11: Dvojitý denim

Už mám zase dva outfity v jednom příspěvku, ale občas opravdu není čas na nějaké to focení, takže se samospouští udělám pár fotek a vyberu tu nejmíň hroznou abych vám dokázala, že ve výzvě nepodvádím! Zajímavé je, že oba outfity obsahují dva džínové kousky, bundu (protože jaro) a kalhoty, pokaždé jiné barvy. Na prvním obrázku taky můžete vidět můj první pokus uzlového copu. No, zatím to není ono, ale já na to přijdu...!

Outfit 1:
Položka z remix seznamu: borůvková taška
 Outfit:
džínová bunda, z druhé ruky, 
modrá halenka, z druhé ruky, 
čené džíny, z druhé ruky, 
nude balerínky, off-brand, 
borůvková taška, Dara Bags, 

Outfit č. 2: Trochu jsem se bála, jestli se dva podobné ale ne úplně stejné džínové kousky nebudou trochu mlátit, ale nakonec to celkem vyšlo. Navíc se mi líbí ta růžovo-šedá kombinace, i když jí nenosím moc často...
Položka z remix seznamu: náhrdelník







Outfit: 
ddžínová bunda, z druhé ruky, 
šedé triko, Amisu, 
džíny, z druhé ruky, 
růžové baleríny, off-brand, 
růžová taška, off-brand, 
náhrdelník, off-brand

Žádné komentáře:

Okomentovat