neděle 29. března 2015

Brandnooz box: Březen 2015

 Tak nám v pátek zase dorazil box s novinkami! Totiž, box i objednala sestřička k Vánocům a my si to pak chtěli vyzkoušet, takže jsme si nechali poslat jeden v lednu... A nějak se nám to zalíbilo. Teda, né že by chodily nějaké horké novinky, které by ještě nebyly v prodeji, ale občas dorazí zajjímavé věci. V minulém boxu byl třeba naprosto geniální mátový sirup, česká výroba, bio kvalita a všechny podobný řeči, každopádně byl moc dobrý. Tento měsíc bylo v krabici i nějaké čtení. V Bydlení jsme našli pár krásných věcí, které prostě musíme mít, Svět ženy mě ale zklamal. Ženský časopisy si nekupuju a když to náhodou udělám, zajímají mě asi tak tři věci, a to jsou hadry, sex a fejetony. Tady bylo oblečení dost málo, sexu taky a fejeton taky nic moc!
 Z pochutin mě tento měsíc nejvíc baví asi malinový džem. Zvědavá jsem i na bezlaktózovou smetanu. Majonéza s dijonskou hořčicí jsou klasiky, které v kuchyni nesmí chybět, sladkosti se u nás nikdy neztratí (ve skutečnosti jsou už dvě ze tří snědené), stejně tak slané pamlsky. Nadšená nejsem z chipsů s příchutí kuřete, protože jsem je už měla a nechutnají mi. Taky Asterixe mohli vyměnit za nápoj pro dospělé. Nebo aspoň ten mangový džus, co přišel minule.
Co bych ráda aby přišlo příště? Jak jsem říkala, líbil se mi ten mátový sirup minule a ráda bych ochutnala i další příchuť. Taky si myslím, že na to, že máme objednanou verzi 18+, tak chodí fakt málo alkoholu. Za 4 boxy to byly jen dvě piva. To mi neříkejte, že nemáte v minibaru nějakou minilahev něčeho zábavnějšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat