pátek 27. března 2015

Jeden svět 2015

Tak jsem to letos stihla! Můj plán byl jít na tři filmy z Táborské nabídky (poněvač jsem byla v práci a nastydlá a taky nejsem zrovna "people person" a dobíjím baterky sama doma a vůbec, nemusím obhajovat, že jsem chtěla jít "jen" na tři) a to na: Bojovníci ze severu, Snili jsme o životě a Putinovy děti 404.
Nicméně plány se lehce změnily. V sobotu, po shlédnutí prvního snímku, který byl o Somálcích narozených ve Skandinávii, bojujících v Somálsku (a odpalujících se v Somálsku) jsem byla trochu podivně naladěná a představa, že půjdu o hodinu a půl později na Snili jsme o životě (což měl být film o pokusech o sebevraždu a o tom, jak se s tím vyrovnávají pozůstalí) nebyla zrovna lákavá. Místo toho jsem zůstala na Píseň bez domova, vesměs pozitivní dokument o Íránské skladatelce pořádající ženský koncert v Teheránu. Jeden z mála filmů z letošní nabídky s dobrým koncem, řekla bych. S kamarádkou jsme také ochutnaly Bernardův Ale. Vynikající pivo! Teda, ne na celý večer, na to je moc těžké a sladké, ale rozhodně stojí za ochutnání. Outfit jsem měla vyladěný jako vždy, ale nějak jsem nestihla focení, takže mě můžete vidět v zadní řadě zhruba ve středu fotky, na levém kraji té řady brýlatých slečen (mám brýle na dálku, noa?)
V neděli jsme na promítání vyrazili s přítelem (který si v sobotu odbyl 16ku v práci), na Putinovy děti 404, o tom, jak se žije homosexuálům (zejména pak teenagerům) v Rusku (v souvislosti s tím stojí za to se zmínit o rozhodnutí OSN, o kterém psal Týden. Tentokrát už mě docela bolelo v krku, takže jsem si pivo odpustila, ale zase se mi nechtělo čajíčkovat, zvolila jsem tedy zázvorovou limonádu. Bez dlouhého přemýšlení jsem si vybrala Pragomošt místo Sweppesu, protože byl jen o pět korun dražší, zato místní (rozuměj český). Hmm, poravdová mňamka. Příště vyzkouším jiné příchutě (láká mě hlavně šípek a maté).

 Před odchodem jsme ještě vhodili do urny soutěžní lístky. Moje karma hlasovala pro výhru degustačního menu pro dva v místním noobl podniku. Ovšem její schopnosti se nejspíš vztahují pouze na školu, mimo ni nefungují stoprocentně, takže mám jak já, tak Aleš svou sadu bezpečnostních prvků! Sranda je, že totéž vyhrála sestra a její přítel (pro informaci, bylo JEN 8 cen, z toho 4.-8. cena byly právě ty bezpečnostní věci). No co, páska je super na kolo a na běhání... A s tím zbytkem se něco vymyslí...

Žádné komentáře:

Okomentovat