neděle 8. března 2015

Outfit: Kožená aktovka

Tuhle jsem už po x-té prováděla průzkum v útrobách domu rodičů a pátrala jsem po nepoužívaných a zapomenutých předmětech, které by se daly nosit/ přešít/ renovovat,  když jsem narazila na tuhle aktovku. Je trochu větší než ty, co běžně seženete dneska v obchodech (myslím, že byste do ní dostali i 15" notebook) ale je to pěkná silná vepřovice, téměř bez vady a vypadá super. Brzo vám ukážu všechny poklady, co jsem objevila na půdě či ve staré skříni...!
Jo a ty kalhoty jsem taky vytáhla po asi roce a půl ze skříně, ještě před nedávnem jsem je sice dopla, ale to co se mi nahňoucalo nad nimi, nebylo vůbec pěkné. Teď to sice ještě pořád není ideální, aspoň to ale není vidět pod trikem.




Outfit:
hnědá parka, Gate,
hnědé triko, z druhé ruky,
vínové kalhoty s proužkem, Gate, 
kozačky, Baťa, 
kožená aktovka, off-brand, 
náhrdelník, off-brand, 
náramky, off-brand (dárek)

Žádné komentáře:

Okomentovat