čtvrtek 5. března 2015

Outfit: Hledá se Waldo

Nedávno jsem vyhodnotila, že mám v šatníku opravdu málo pruhovaných triček (a taky bílých a tmavě modrých), rozhodla jsem se tedy, že je budu vyhlížet kdykoliv budu někde na nákupech. No, viděla jsem jich spousty, ale to šití...! Nepřijde mi fér dávat tři stovky za tričko, které nedobře sedí a je špatně sesazené... No a pak se mi v sekáči povedlo ulovit hned tři trička za sebou. To první je z pěkné měkké bavlny a krásně sesazené proužky. Druhé je tenčí a pánské, sesazené dobře na bocích, na švech s rukávy je vidět snaha, která se moc nepovedla. A poslední je právě tohle červené. Bavlna je hezká a měkká, o proužkách nemůže být řeč (tam snaha nebyla, navíc mi bylo velké asi o patnáct čísel, takže jsem ho zabírala) ale prostě jsem ho musela mít, protože je to Waldovo tričko! A myslím, že mi ta kombinace sedí...




Outfit:
hnědá parka, Gate, 
bílý svetr, z druhé ruky (Atmosphere), 
pruhované triko, z druhé ruky, 
džíny, z druhé ruky, 
kozačky, Bata, 
kožená brašna, off-brand, 
hodinky, Geneva, 
náramek, off-brand

Žádné komentáře:

Okomentovat