pondělí 16. března 2015

Outfit: Slunce a pruhy

Slíbila jsem, že se pochlubím tím perfektním pruhovaným tričkem, tak tohle je ono. Já vím, schovávám ho pod kabátem, takže nevidíte, jak jsou sesazené proužky, takže mi budete muset holt věřit. Také mám na sobě svůj první statement náhrdelník. Koupila jsem ho v Pepcu za pár korun, jenom byl tak trochu oranžový. Spravil to žlutý lak na nehty. Potřebovala jsem žlutý náhrdelník, aby se mi hodil ke kabelkám totiž! Oranžovou nějak nenosím, dost se mi mlátí s vlasy... Zato miluji ty ovocné potisky. Ted jsem zahlédla v Kiku spoustu věcí s ananasem a měla jsem nutkání do toho jít, jediná škoda, že měl ten ananasový náhrdelník takovou podivně zelenožlutou barvu. No, třeba někdy jindy, zatím u mě vedou borůvky a banány,



Outfit: 
černý kabát, H&M, 
pruhované triko, z druhé ruky, 
kalhoty, z druhé ruky, 
hnědé oxfordky, Lasocki, 
banánová kabelka, Love Music, 
náhrdelník, Pepco, 
hodinky, Geneva

Žádné komentáře:

Okomentovat