úterý 24. března 2015

Outfit: Modrý blok

 Bylo tak nějak jaro nejaro, což znamená asi deset stupňů, když zrovna nefoukal vítr. Když foukal, bylo k nule. Do takového počasí se dost těžko obléká! Každopádně jsem nahodila své nové color-block triko (z blokové rodinky mám ještě kabelku - ta Dara se vážně hodí ke všemu! - a svetr) abych se večer po škola mohla odměnit přímo pohádkovým sushi. Vyrazily jsme s maminkou, neboť Aleš ryby moc nejí a táta z vyhlídky na sushi taky nebyl nadšený. Byla jsem velmi příjemně překvapená. O nově otevřené sushi restauraci Kyofoods už jsem věděla, ale zdráhala jsem se ji otestovat. Na první pohled z venku vypadá jako asijské rychlé občerstvení. Není to tak dávno, co jsem byla v podobném místě v Českých Budějovicích a byla jsem docela zklamaná. Tady se to naštěstí nestalo, krevetové nigiri bylo geniální stejně jako tuňákové maki a pro mě novinkou byla kalifornská rolka s červeným kaviárem (vítěz večera). No prostě bájo. Příště musím ochutnat unagi ( představte si mě, jak dělám Rossovo gesto s prsty u spánku)!





Outfit:
kabát, H&M, 
dlouhý cardigan, Amisu, 
triko, Esmara, 
kalhoty, z druhé ruky, 
Chelsea boty, Baťa, 
kabelka, Dara Bags, 
sluneční brýle, Gate, 
náhrdelník, náramek, hodinky, pásek, off-brand,

Žádné komentáře:

Okomentovat