pátek 6. března 2015

Problém s muži

Tak jsem nedávno potkala na ulici dalšího kluka s krishna culíčkem (to je takovej ten ocásek na oholený hlavě), znechuceně jsem zavrtěla hlavou a říkala jsem si, co se to s těmi muži dneska děje. Tentokrát se nebudu zabývat svým rozhořčením nad zženštilostí společnosti a podobně, na to by mi dneska nevystačil elán, ale zaměřím se jen na ty účesy, protože ty mi zvládnou znechutit i toho sebehezčího chlapa (což, mimochodem, kolemjdoucí krishňák byl!).
Hrůza č. 1: Culíky
Miluju chlapy s delšími vlasy. Nebo s dlouhými. Nebo tak. A neb jsem sama dlouhovlasá, vím, jaká je to potíž o tu parádu pečovat, obzvlášť, když si chcete dát nějaký ten sport. Když nemáte ráno čas nebo jdete běhat, není nic snazšího než hodit vlasy do gumičky, stáhnout je z očí a voilá! Ale vidím velký rozdíl mezi obrázkem nalevo a tím napravo:
Chci říct, že jen proto, že nosíte vlasy v culíku, nemusíte vypadat jako blbec, což nám taky předvádí Bradley Cooper (který mě mimochodem moc bavil v Terapii láskou). Všimněte si, že na obou obrázcích máte fakt pěkný chlapy, čímž jsem chtěla dokázat svoje předchozí tvrzení - když si takhle zprasíte vlasy, ani krásný obličej vám nepomůže. Obecně bych pak řekla že platí, že čím výš posadíte culík, tím víc vypadáte jako blb. Takže prosím hezky dolů do týla, díky.
Hrůza č. 2: Čelenky
No, nemáte to lehké, pánové. Všechny vychytávky na krocení vlasů, co vám lezou do očí, si zabraly ženy a na vás moc velký výběr nezbyl. Nicméně ať se děje co se děje, tenká čelenka je špatný nápad (jak nám ukázal pro změnu zase David Beckham, kterého jsem ale nechtěla pro ilustraci používat dvakrát). Použijte gumičku podle návodu výše nebo, pokud trváte na čelence, využijte nějakou která vypadá jako ta na obrázku vlevo:
Jak jistě víte, Leonardo se ze své chyby poučil a dneska už by tu věc určitě nenosil, tak to taky nedělejte. Nebo možná nosil, ale proto taky nedostal Oscara.

Hrůza č.3:
Tady jsem vynechala název, protože moc nevím, jak by se to mělo jmenovat. Jde o to, že ten účes jako takový zas až taková hrůza není. Jen křičí do celého světa: GAY! Což je naprosto v pořádku, pokud jím jste a umíte to světu natřít (jako můj kamarád, který teď otevíral první motýlkářství v České republice, dobrá práce a hodně štěstí!). Pokud ale chcete sbalit nějakou buchtu, nebo ještě lépe aby ona šla a klofla vás, tenhle účes podle mne není to pravé.


Dále bych poprosila, aby se pánové vyvarovali blond melíru v tmavých vlasech, přehnanému množství gelu a ve chvíli, kdy se vám dělá koleno nebo kouty až k temeni, prosím, radši tu hlavu oholte celou (chápu, že se kštice jen těžko budete vzdávat, ale vypadá to líp než přehazovačka nebo pejzy s kolenem).Určitě bych přišla na víc věcí, nechám si je ale na jindy. Na závěr chci jen dodat, že se jedná o mé osobní preference a nikdo se do mě nemusíte pouštět, že mám hrozný vkus. Možná, že mám. A dál, jasně že si může kdo chce co chce nosit kde chce. Jenže kdybychom se tím řídili, nebyly by k nalezení žádné módní blogy a móda jako taková by vůbec nebyla zapotřebí. Takže tak. Příště se třeba zase pustím do toho, co občas provedou s vlasy holky (jakože je toho zla taky dost).

Žádné komentáře:

Okomentovat