úterý 3. března 2015

Outfit: Šála až na zem

Takže jedna z mnou sledovaných bloggerek před Vánoci tvrdila, že kápě/ polopončo/ říkejte-tomu-jak-chcete bude hitem sezóny (a dokonce vám nabízí návod, jak si takový předmět ušít z nějaké vhodné látky). No, na českých ulicích se to moc nepozná, každopádně když jsem objevila ve svém oblíbeném sekáči tuhle maxi šálověc, bylo jasné, že jí musím mít. Protože šít by se mi sice chtělo, ale látku jsem zatím neobjevila tu pravou! A navíc nebydlím v teplé části USA (kde se soudě podle fotek nachází zmíněná bloggerka), kde se teploty pod nulu prakticky nedostávají, nýbrž v centrální Evropě, kde je v zimě občas i sníh a teploty pod nulou jsou letos teda dost (narozdíl od loňska, kdy jsem byla v lednu docela nalehko). Ale místní počasí mě neodradilo od toho, abych mohla tuhle šálu nosit jako hlavní vrstvu, i když to znamenalo mít čtyři tenší vrstvy pod ní (jo, myslím, že je lepší mít nátělník - teda ne tu spartakiádní věc, ale normální, elastický spodní tílko - než muset nosit obrtlustou péřovku, tak). Nicméně výsledek dopadl slušně. Šála sice nemá tak hezký barevný vzor, ale zato se dá lépe kombinovat. Asi. Vyzkouším to a dám vědět.






Outfit: 
šálopončo, z druhé ruky, 
černý svetr, z druhé ruky (Cashmasoft), 
džíny, z druhé ruky, 
šedé asioxfordky, z druhé ruky, 
šedý baret, H&M, 
kabelka, Dara Bags, 
náramek, off-brand, 
prstýnky (na prostředníčku), New Yorker, 

2 komentáře: