neděle 3. května 2015

Konec výzvy

Když jsem se rozhodla připojit k Top 10 Remix Challenge, přišlo mi to jako super nápad a plánovala jsem si, co si vezmu na sebe někdy i pár dní dopředu. Ale jak to bylo v dubnu a já jsem měla odevzdávat spoustu věcí, nějaký ty zkoušky, takže jsem konec měsíce strávila doma a v teplákách a celou výzvu jsem trochu flákala. Jasně, snažila jsem se (když jsem vyšla z domu) mít aspoň jednu věc ze seznamu, ale outfity nebyly nějak zvlášť nápadité a navíc musím přiznat, že mě to pak už docela točilo. Kolikrát jsem změnila celý outfit jen proto, že se k tam nehodilo nic ze seznamu. Nicméně jsem měla celkem 24 různých variant, na které se můžete podívat zde:
Odkazy:
123, 4, 5, 6 & 7, 8, 9, 10 & 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17, 18, 19, 20

21-24:




25. bonus: Tohle je vlastně bonusový outfit, protože jsou v něm hned 4 kousky ze seznamu, cool žejo?


Žádné komentáře:

Okomentovat