sobota 9. května 2015

Outfit: Leopardí nálada


V tomhle outfitu jsou vidět jediné dvě věci s leopardím potiskem které vlastním. Nicméně, žádnému zvířeti nebylo ublíženo. Dost dlouho jsem se zvířecím potiskům i motivům bránila, ale ti leopardi se mi asi začínají líbit. Ale pořád nějak nemůžu přijít na chuť zebřímu motivu nebo hadí kůži, hm... Stejně tak třeba nedám dopustit na koženou bundu nebo boty, ale dost se bráním kožešinám. Jsem kvůli tomu pokrytec?
Je špatný jíst maso a přitom protestovat proti testování na zvířatech nebo krutostem na nich páchaným? Je špatné mít kožené boty či kabelku a zároveň nesouhlasit s kožešinou nebo exotickými kůžemi? Dneska to vypadá, jako by to bylo špatně, jako byste si museli vybrat mezi dvěma extrémy, aby pak bylo pro lidi snazší vás zařadit. Prostě jsem se rozhodla začít umírněné hnutí. Jak že to vypadá?
No tak třeba, jím maso i mléčné výrobky (a stejně tak mě hrozně baví soja, luštěniny a rýže). Ale maso nikdy nekupuji mražené a až na výjimky (způsobené tím, že nenakupuji já, dostávám maso od známé nebo jsem nestihla otvíračku) nakupuji u místní řeznice, ryby pak na sádkách. Vejce už kupuji jen ta, co nešla z klecí (často je mám taky od řeznice nebo z farmy, ale ne vždy, takže beru vždy podestýlková) a mléko se snažím brát jen z místních mlékomatů - to je úžasný projekt jednoho farmáře a byznysmena z okolí, který nechal ve městě postavit tři automaty na mléko a to si můžete za dvacku natočit třikrát denně čerstvé. Navíc voní tak jak mléko má a dá se z něj sbírat i smetana!
Co se toho oblečení týče, kůže je kůže a žádná koženka toho zatím nevydržela tolik. Navíc u pěkné tlusté vepřovice mám tak nějak pocit, že to zvíře sice umřelo, ale bylo... řekněme zpracováno celé. Takže technicky nejsem ani tak proti kožešinám jako spíš proti zabíjení zvířat jen kvůli té kůži. Prostě si myslím, že není hned třeba mávat transparenty a stát se veganem a podobně, jde o to neplýtvat zdroji (takže koukejte třídit odpad a jezdit hodně na kole!) nepřecpávat se masem a nepodporovat klecové a masové chovy zvířat. Chápete co se snažím říct? Ne? No ta dobrá, já se zase vrátím ke skuhrání nad materiály mého oblečení...

 Outfit: 
šedý kabátek, z druhé ruky,
šedá košile, Freshmade, 
leopardí tílko, z druhé ruky,
modré kalhoty, z druhé ruky,
Chelsea boty, Baťa, 
kabelka, off-brand,
brýle, Gate, 
náhrdelník, Kik

Žádné komentáře:

Okomentovat