čtvrtek 26. února 2015

Shopping Update: Únor 2015

Schválně jsem si nechala příspěvek o měsíčních nákupech až na konec měsíce, abych věděla co všechno jsem nakoupila (a nemusela kvůli tomu dělat příspěvky dva, ale hezky to vmáčkla do jednoho). No, únor byl docela plodný, jinými slovy jsem nakupovala jak divá. Ale na mou obhajobu, spoustu jsem toho vyřadila ze šatníku, něco už je prodané, dvoje balerínky jsem vyhodila a tak. Navíc se mi podařilo sehnat víc než polovinu věcí z mého wishlistu (některé ještě dřív, než příspěvek vznikl, takže v něm pochopitelně nejsou zaznamenány. Každopádně si dám v březnu trochu oraz. Musím to mít kam dávat.
Z únorových nákupů se zatím ukázalo, že nejnošenější bude delší černý cardigan (tip od maminky!), který mám na sobě skoro obden, pouzdrová sukně (kterou mám zatím jen jednu, takže ji taky nosím každou chvíli) a zlaté hodinky, které jsem dostala od Aleše k Valentýnovi a věřím, že se na stará kolena naučím je nosit. Kabelka Anny Smith je sice nádherný úlovek, ale je dost výrazná a tak musím mít outfit podřízený kabelce a to se mi vždy nedaří a většina ostatních úlovků je až z konce měsíce (klobouk přišel před dvěma dny) nebo netrpělivě čekají na jaro (béžové lodičky, těšte se!).
černý cardigan, Amisu; šedé žíhané tričko, Amisu; pruhovaná sukně, Amisu; šedá šála, Terranova; hodinky, Geneva; kabelka, Anna Smith; lodičky, O.K. Shop
 Pouzdrovou sukni, triko i svetr kupovala máma, protože... No, já vlastně nevím, vím jen, že jsme se domluvily, že spolu půjdem kouknout po té sukni a při té příležitosti si můžu omrknout ten cardigan. A pak že si ten svetr koupila ve větší velikosti, takže když mi bude Mko, tak se koupí XS a doma mi to vymění za svůj. A to triko se přihodilo samo. Hodinky jsem si "objednala" k Valentýnovi. Kabelku jsem si k němu rovnou koupila ve Valentýnském výprodeji v místním London Store (za třetinu původní ceny!). Na boty jsem dostala tip od sestřičky. Sice se neodvažuji odhadnout, jak dlouho vydrží, nicméně mají nízký a široký podpatek, takže se v nich bude slušně chodit.
bílá košile, modrá košile, černý kobouk, pruhované triko, béžové a šedé kalhoty, vše z druhé ruky
Tady jsem měla vysloveně štěstí. Naskladnili oblíbený sekáč a já si tak mohla odnést vymodlené béžové kalhoty (zkracované a zužované pochopitelně), univerzální bílou košili a parádní černou fedoru. Zbytek je z jiného secondhandu, nicméně z pruhovaného trika mám obzvlášt radost, protože jsou proužky hezky sesazené na obou rukávech (čili navazují) a navíc je to dvojitý úplet, takže se jen tak nevytahá. Tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat