úterý 10. února 2015

Outfit: Nejmodřejší

Tuhle jsem se snažila sehnat bílou košili. Řeknete si, že takový obyčejný a základní kousek šatníku budu mít a když ne, půjde snadno sehnat. No tak nejde. Buď to má neforemné rukávy, je mi to těsné přes prsa, těsné přes břicho, moc široké v ramenou nebo tomu chybí záševky a vytváří to dojem krabice. Pak taky bývají průsvitné (je mi k ničemu, když pod to budu muset nosit nátělník, to se v létě uvařím!) nebo moc tuhé, neuvěřitelně mačkavé nebo s podivnou aplikací. Uvažuji, že si našetřím na nějakou drahou, abych našla nějaký trochu lepší model. Každopádně jsem narazila na tuhle modrou halenku s krátkými rukávy (ta se sice taky trochu mačká, ale je příjemná na těle a přesto, že materiál je lehký, tak moc neprosvítá) a přišlo mi, že bude perfektní k modrému, hnědému i černému základu. A tak ji mám.






Outfit:
béžový kabát, Amisu, 
modrá halenka, thrifted (Marks & Spencer), 
tmavomodré kalhoty, thrifted (Atmosphere), 
hnědé kotníčkové botky, Caprice, 
čepice, Gate, 
kožená aktovka, off-brand, 
pásek, thrifted, 

Žádné komentáře:

Okomentovat