neděle 15. února 2015

Outfit: Valentýnská kombinace

Většina lidí se dělí na dvě skupiny, ti co jsou supr zaláskování a mají na Valentýna velký plány a pak ti, co nadávaj všem zamilovaným, protože jsou zrovna sami a to rande nesehnali. Pro druhou skupinu mám vzkaz - je mraky lidí, co nemají mámu na den matek, tak neremcejte, že nemáte rande na Valentýna. Do té první bych se nejspíš zařadila já, ale Valentýna jsem letos slavila v práci a pak sama u filmu (chápete, že jedinej film, kterej dávali v televizi a dalo se na něj koukat, by Schindlerův seznam?!) a old school počítačových her, neboť můj milý promítal v kině. Samozřejmě jsem měla možnost být s ním v práci a sledovat místní premiéru Padesáti odstínů šedi (mimochodem, chytrý tah dávat to na Valentýna), ale to radši ani ne. Stačí, že jsem ze zvědavosti přečetla první dva díly - na třetí už jsem neměla nervy. Nicméně, Valentýn je dobrá výmluva pro to nějakou červenou či růžovou kombinaci. Růžové věci mám asi dvě a obě jsou letní, takže jsem zvolila vínovou a červenou a dopadlo to podle mě docela dobře...:)
P.S. - Co nevidíte je to šedé tričko vespod (nebylo zas takové teplo, abych se odsvlékala) a je to škoda, protože je na něm bílé srdce, až takhle jsem zaláskovaná...:D






Outfit: 
vínový svetr, z druhé ruky, 
červená sukně, z druhé ruky a přešitá (bývaly to šaty - o nich mám zábavnou historku), 
šedé punčochy, off-brand, 
šedočerné kozačky, Sheego (investice do širokých lýtek),
červená kabelka, Top Secret, 
šedé tričko, Fishbone, 
růžový prsten, New Yorker, 
náhrdelník, off-brand

Žádné komentáře:

Okomentovat