pondělí 23. února 2015

Outfit: Na cestě

Tentokrát jsem nějak nezvládla udělat fotky ráno před odjezdem, jako obvykle. Můj oblíbený fotograf ještě spal, já jsem vstávala hodně brzo (5:30 je hodně brzo!!) a nechtěla jsem ho budit. Jasně, že umím zacházet se stativem a dálkovou spouští a můžu se nafotit sama, pravda je, že ale nejlepší fotky jsou od mého přítele. Hezky jsem si ho vychovala a on teď přesně ví, jak si ty fotky představuju a je to daleko rychlejší s ním než když se někde fotím sama.
Taky jsem mohla tenhle outfit úplně vynechat (jako to ostatně dělám často), ale moc se mi líbila ta jeho jednoduchost, takže jsem fotila ve vlaku (aspoň tu je nějaká diverzita v těch fotkách). Kombinací s bílou košilí (jo, je bílá, i když na fotkách vypadá šedě) bude teď víc, jelikož jsem konečně objevila perfektní (téměř) košili - ne, není to tahle - , která má záševky, správnou délku, nikde mě neškrtí ani neplandá, je z lehké bavlny, ale neprosvítá a ani se moc nemačká, jedinou vadou na kráse jsou trochu širší rukávy, ale to spraví půlhodinka na stroji.
Každopádně brzy udělám článek o nákupech, tenhle měsíc jsem se docela rozjela (Na druhou stranu mám půlku věcí z wishlistu a teď jsem připravená na všechno!)...


Outfit: 
bílá košile, Esmara, 
šedé kalhoty, TU, 
hnědé oxfordky, Lasocki, 
hnědý klobouček, thrifted, 
kožený batůžek, off-brand, 
zlaté hodinky, Geneva (gift)

Žádné komentáře:

Okomentovat