pátek 20. února 2015

Outfit: Ach, to Skotsko...!

Před časem jsem v sekáči objevila kilt. Jako ne kostkovanou sukni nebo cosivěc z Nosferatu, kilt ze 100% vlny vyrobený ve "Scottish Highlands". Boží! Měl dvě nevýhody. Vlna kouše! Ale to se dá vyřešit punčochama a holt ho nebudu nosit v létě, to by mi bylo ve vlněný sukni stejně horko. Druhý problém byla délka. Originál mi totiž končil kousek nad kotníky. Nic proti midi sukním, ale myslím, že málokomu sluší. Teda, paní nad padesát v ní může udělat velkou parádu (protože v tom věku už se nehodí sukně končící nad koleny), ale abyste váleli v midi sukni, musíte mít štíhlé nohy do nebes. Já se svými 165 cm a cyklistickýma lýtkama si můžu nechat zdát. Takže se zkracovalo - sranda byla, že to proběhlo ještě bez stroje, takže to trvalo celé odpoledne a večer (se strojem je to práce na půl až třičtvrtě hodiny, co já už se toho nazkracovala od té doby, co ho mám!).
Výsledkem je, že je z kiltu minikilt. Protože ještě chvíli můžu nosit krátké sukně. Jo a i když to na fotkách není vidět, tak ty lodičky mají totožnou zelenou barvu jako ta sukně (na které ta zelená taky není moc vidět)...


Outfit:
šedý kabát, off-brand, 
černý cardigan, New Yorker, 
šedé triko, Marks & Spencer, 
sukně, z druhé ruky, 
šedé punčochy, off-brand, 
lodičky na klínku, Vinted.cz (Jennifer),
černá kabela, off-brand, 
řetízek s kompasem, off-brand

2 komentáře: