středa 18. února 2015

Proč jsou delforožci ohrožená zvířata?

Abych vysvětlila, kde jsem sebrala tohle slovo. Kdysi dávno jsem psala článek o tom, jak mě štvou některý manýry lidí na Facebooku. Pro zájemce by měl pořád být na této adrese (přestěhovala jsem blog sem proto, že jeden vedu i anglicky a celkově mi organizace bloggeru vyhovuje víc). A nejsem zas tak hustě originální, když si do googlu zadáte "dolphicorn", což by asi byl anglický překlad, ukáží se vám i obrázky (a zdá se, že si můžete koupit i triko). Daleko zajímavější je třeba takový labuťorožec (swanicorn), který nejenže vám nabídne víc obrázků, ale dokonce existuje blog swanicorn.com, kde dělají různé předměty s touto, hm, tematikou. Ještě jsem se nerozhodla, kterou z těch obludek nutně potřebuji. Myslím, že to bude velký hit v oblasti dekorací, fakticky.

Nicméně si myslím, že delforožec labutí by měl být nominován na nejprinceznovštější zvíře roku. No, možná století. Pokud se chcete přidat k jeho podpoře, napište mi prosím do komentářů, díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat