pondělí 16. února 2015

Outfit: Říkejte mi Anna Smith

Nebo radši ne. Ale moje nová kabelka slyší na tohle jméno. V rámci čistky probíhající v mém šatníku jsem odložila asi šest kabelek (pocházejících z mého období kabelkového šílenství, kdy jsem nakoupila spoustu tašek, z nichž většina měla jen velmi málo možností nošení) a začala se ohánět po nových, tentokrát univerzálnějších. Velkou koženou kabelu v karamelově hnědé mám poděděnou po babičce, černou koženkovou jsem zase ulovila v tom, čeho se zbavovala máma. Pak si nechávám borůvkovou Darabagsku, banánovou Love Music a ještě asi dvě další. Každopádně jsem nutně (!) potřebovala nějakou béžovou. V poslední době jsem tu barvu viděla na lidech hodně a obecně si myslím, že mi ten odstín (a různé odstíny hnědé) sedí k vlasům a pleti. No a u nás v Táboře byl předvalentýnský výprodej v London Store, tedy v obchodě, kde seženete kabelky LYDC, Anna Smith a podobně. Každopádně jsou to kabelky, jejichž běžné ceny sice nejsou nijak závratně vysoko, ale do mého studentského rozpočtu by se to tak docela nevešlo (rozuměj studuji, táta mi financuje školu a já si přivydělávám stranou, z čehož pak částečně živím domácnost a částečně svůj šatník a kosmetický kufřík). Slevy ale znamenaly, že jste pořídili kabelku za míň než třetinu ceny. A to už jsem si tak nějak vyhodnotila, že zvládnu. Takže se seznamte s mou novou Annou Smith. Je dost výrazná a zároveň docela neutrální, je docela hezky šitá a nýtovaná, takže by měla něco vydržet a součástí jejího standardního vybavení je i popruh přes rameno a taška se tak dá nosit na víc způsobů, což je tím pádem vícenásobné vítězství. Mám s ní velké plány!!












Outfit:
košile s ptáčky, z druhé ruky, 
černý svetr, New Yorker, 
černé džíny, z druhé ruky, 
černé lodičky, Tamaris, 
kabelka, Anna Smith, 
   náramek, dárek, 
náušnice, Sinsay


Žádné komentáře:

Okomentovat