středa 25. února 2015

Outfit: První slunce

Nedostatek slunce a vitamínu D se na mě v zimě vždycky dost podepíše a jakmile vysvitne slunce, připadám si hned o hodně líp. Když jsme fotili, bylo docela chladno, ale slunce svítilo celý den, krása! 
Mám zimu ráda (mám radost, že jsem stihla aspon jednou tuhle sezonu vytáhnout snowboard, vůbec na to nemám čas!) ale nejoblíbenější část roku je pro mě jaro a už se na něj hrozně těším...!






 Outfit:
béžový kabát, Amisu, 
vínový svetr, thrifted (TU), 
hnědé kalhoty, thrifted, 
hnědé oxfordky, Lasocki, 
růžové brýle, F&F, 
zlaté hodinky, Geneva, 
vínová kabelka, off-brand

1 komentář:

  1. Promin, ale tento outfit se mi na tobe vůbec nelíbí. Všechno je to moc plandavé - rifle,svetr i kabát. úzké kalhoty by byli zaručeně lepší.

    OdpovědětVymazat